header
Zarejestruj się i zgłoś chęć zamówienia

Zdobądź wymarzoną wersję

Marzysz o Toyocie GR Yaris w wyjątkowej limitowanej edycji? Teraz to może się spełnić! Trzy auta z limitowanej edycji mistrzowskiej zostaną wystawione na licytację. Będą to dwa hot hatche w wersji Rovanperä Edition i jeden w wersji Ogier Edition. Mogą one należeć do Ciebie! Licytacje aut skierowane są do Autoryzowanych Stacji Dilerskich. Zgłoś wybranemu dilerowi chęć zakupu auta, wypełniając i przesyłając formularz.


Licytacje odbędą się w dniach:
16–21 września – licytacja dwóch aut w wersji Rovanperä Editon,
23–28 września – licytacja jednego auta w wersji Ogier Editon.

Specjalne wersje Ogier Edition i Rovanperä Edition

ZAPROJEKTOWANE PRZEZ
MISTRZÓW

GR Yaris przyspiesza bicie serca unikalnym designem i niezwykłymi możliwościami jezdnymi. Zahartowany na torze i stworzony do życia na ulicach, jest autem, obok którego nie sposób przejść obojętnie. Teraz GR Yaris stał się jeszcze bardziej ekscytujący dzięki dwóm limitowanym edycjom stworzonym przez wielokrotnych rajdowych mistrzów świata: Sébastiena Ogiera i Kalle Rovanperę.

Poznaj wyróżniki edycji specjalnych

Ogier Edition

NADWOZIE

  • lakier Matt Stealth Grey
  • naklejki mistrza WRC na przednich błotnikach
  • felgi aluminiowe BBS w rozmiarze 18x8J
  • zaciski pomalowane na niebiesko
  • naklejki TOYOTA GAZOO Racing na przednich drzwiach
  • emblemat Ogier Edition na klapie bagażnika
  • nowy spojler dachowy z włókna węglowego
  • flaga Francji oraz logo TOYOTA GAZOO Racing na kołach
  • grill ozdobiony motywem francuskiej flagi

WNĘTRZE

  • tabliczka upamiętniająca mistrzostwo WRC na desce rozdzielczej
  • przeszycie kierownicy nawiązujące do barw narodowych Francji (czerwony/szary/niebieski)
  • szare obszycia foteli, dźwigni zmiany biegów oraz hamulca ręcznego

MECHANICZNE

  • tryby pracy napędu 4x4: Morizo, Seb i Normal
  • 3-cylindrowy silnik 1.6 z turbodoładowaniem o mocy 280 KM i 390 Nm momentu obrotowego
  • 6-biegowa skrzynia manualna z inteligentnym systemem sterowania iMT

Rovanperä Edition

NADWOZIE

  • trzykolorowe malowanie nadwozia
  • naklejki mistrza WRC na przednich błotnikach
  • felgi aluminiowe BBS w rozmiarze 18x8J
  • naklejki TOYOTA GAZOO Racing na przednich drzwiach oraz tylnym zderzaku
  • emblemat Rovanperä Edition na klapie bagażnika
  • regulowany spojler tylny z włókna węglowego
  • logo TOYOTA GAZOO Racing na kołach

WNĘTRZE

  • tabliczka upamiętniająca mistrzostwo WRC na desce rozdzielczej
  • przeszycie kierownicy nawiązujące do barw narodowych Finlandii (niebieski/szary)
  • szare i niebieskie obszycia foteli, dźwigni zmiany biegów oraz hamulca ręcznego

MECHANICZNE

  • tryby pracy napędu 4x4: Donut, Kalle i Normal
  • 3-cylindrowy silnik 1.6 z turbodoładowaniem o mocy 280 KM i 390 Nm momentu obrotowego
  • 6-biegowa skrzynia manualna z inteligentnym systemem sterowania iMT
  • tylna przekładnia różnicowa o stałej prędkości

NOWE TRYBY JAZDY

Tryby jazdy Gravel i Track w edycjach specjalnych Sébastiena Ogiera i Kalle Rovanpery zostały tak dostrojone, aby jak najlepiej oddawać preferencje obu kierowców pod względem przyczepności i prowadzenia.

Ogier Edition

MORIZO Mode

Aby osiągnąć wysoki poziom zarówno trakcji, jak i właściwości skrętnych, podczas przyspieszania maksymalnie wykorzystywane są zalety układu GR-FOUR, przekazując moment zarówno na przednie i tylne koła. Charakterystyka przeniesienia napędu zmienia się tylko w razie hamowania. Ogierowi spodobał się ten rozkład siły napędowej, nawiązujący do stylu jazdy Akio Toyody, znanego również jako Morizo.

SEB. Mode

W tym trybie moment napędowy przenoszony na tylne koła wykorzystywany jest, żeby zmaksymalizować zwrotność pojazdu i umożliwić pełną kontrolę. Zapewnia to nie tylko poczucie jedności z pojazdem, ale umożliwia również kontrolę nad nim przy dużych prędkościach, co przyczynia się do osiągania lepszych czasów wyścigowych.

Rovanperä Edition

DONUT Mode

W wersji przygotowanej wraz z Kalle Rovanperą, który specjalizuje się w driftowaniu i kręceniu bączków, moment przekazywany jest maksymalnie na tylną oś, aby umożliwić łatwe zerwanie przyczepności tylnych kół, jazdę w poślizgu oraz wykonywanie obrotów auta w miejscu.

KALLE Mode

To tryb, który przez odpowiednie wykorzystanie sterowania tylnego mechanizmu różnicowego o ograniczonym poślizgu umożliwia linearną charakterystykę prowadzenia. Wchodząc w zakręt, auto przekaże więcej mocy na tylną oś, a mocniejsze wciśnięcie pedału przyspieszenia na wyjściu z niego zwiększy moc na przedniej osi, by jak najefektywniej przejechać łuk.

Zobacz więcej zdjęć
Co dalej?